marilah mari.... kita mengundi

Assalamualaikum semua... uik... lama x menjengah ke blog aku nie... hihihi... uik.. korang dah daftar untuk mengundi blum... sepatutnya soalan tue ditujukan ada aku nie sbb umor dah makin tuo...tapi masih lagi x daftar mengundi... dulu2 masa muda belia tue mcm malas nak amik port tang sape pemimpin negara... apa masalah negara bagai... semua2 yg melibatkan negara tercinta... tp disebabkan peredaran masa dan kemeningkatan (bleh aku gunakan perkataan nie x) umur... maka kesedaran untuk mengundi tue dah terbit dihati nurani nih

yelah... rasa rugi kalu kita sebagai warganegara malaysia x amik peluang nie untuk memilih sape yang layak tok memimpin negara... tol x... so untuk kesekian kalinya... aku jap g nak g post ofis nak g daftar mengundi... (malu makcik..dah tua bangko baru sodar diri nak ngundi.... ) ;P...

okehlah... disebabkan kawang aku non nak tolong bwk gi post ofis... aku dgn suka dan rela hati tok g daftar skali... RUGI OOOOO X DAFTAR.. aku baca dlm sok kabo... tarikh akhir tok daftar undi hari ahad nie ( 1 Apr 2012)... so moh ler barang sesiapa yg lum daftar tue.... JOM KITA DAFTAR UTK MENGUNDI... heheheh.... wa chau luuu....

Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Kerja sape nieh??