Aidilfitri 2012

Salam lebaran ... hari nie dah 12 Syawal.. kejap je masa berlalu.... bahang Aidilfitri masih lagi terasa dengan open house... majlis jamuan hari raya... next week ada jamuan hari raya kat ofis.... last week seminggu raya bdn pun dah buntal... mkn byk giler... mcm kemaruk xpenah mkn gamaknya sbb semua yg terhidang nampak sedap2 belaka...hahahah...

rasanya belum basi lagi kan kalu nak citer pasal raya kan... byk benda nak kongsi nie...tp tuelah.. penyakit malas tu byk lagi... payah pakai note nie... nak transfer gambo kat pc ... pc xleh baca note aku nie... kalu kat laptop pun sama gak... sudahnya htr gambar by email je... mana syokkan.... jenuh kalu cmtue... 

key.. berbalik kisah raya... tema thn 2012 nie aku pilih warna maroon.. atas persetujuan bersama dgn cik somi...bj kurung aku dan 2 org ggirl tue aku htr lewat gak...dah seminggu posa baru hantar... sib baik ada adik kat ofis nie yg sudi jahitkan.... so sedondon la yg ggirl dgn mamanya... yg ayah plak last minit cari kat kedai BAK... malam raya baru terhegeh2 cari...sib baik ada.... tp sian kat bujang mama.... dpt gak warna yg seakan2.... buleh lah dari takde...tq to ayah sbb bersusah payah sorg2 di mlm raya mencari baju melayu tok bujang sorg tue...then carikan tudung tok kami2 yg ladies nie...pandai  gak ayah memilih.... so hasilnya inilah.... KAMI...

 syira dan haziq yg bersiap awal2 nak gi umah nenek... 
muka excited giler si syirah nih...





muka mama dan ayah yg control cun/hencem di pagi raya....





x ketinggalan kakak dan adik yg berpakaian sedondon dari 
atas smpi bawah...apsal kembang idung ko syirah!!!...
hihihi.. aku suka sgt tgk anak2 aku berpakaian cm boria...senang kalu jumpa sedara2 yg jarang2 jumpa nak kenalkan anak... tgk bj sama je dah tau anak sape...hihihihi....


gambo raya ada lah..tp x byk... thn nie x byk snap gambar sebb mcm kelam kabut sgt.... yelah... thn nie cucu mak bertambah...mana yg sibuk dgn anak2 kecik... aku dgn anak kecik besar.. masing2 dok sibuk dgn family sendiri.... tp meriah lah..  mak gumbira anak2 thn nie balik umah sbb giliran raya kat kl... tp ptg raya pelan2 masing2 balik kg somi lak... so menjelang raya kedua umah mak pun dah kurang org... aku cm biasa tiap2 tahun raya umah mak lu...then baru raya belah husband... hahahah.... gila tamak kan.... i xde mak mertua.... so raya umah mak sedara cik somi lah sbg pengganti.... kalu rajin nanti aku taip entry raya kat klang ek... gambo lum upload gi...k...babai...











Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Kerja sape nieh??