Kelantan part 3

pas balik dari rumah pakcik aku tue... kitaorg round bandar Kota Bharu nak cek in hotel lain sbb motel sebelum nie agak berbau hapak dan sgt x selesa... then abah cdgkan utk cek in hotel di bandar lak.. dkt tepi laut tue... hihihi... mula2 ingatkan hotel tue mahal...... nasib baik ada promosi......so harga lebih kurang cm motel yg kami duduk sblm nie... RM60 jew... so bermalam semalam disitu... tmpt pun cantik...bersih dan ada security lagi...... x sia2 dok pusing satu bandar cari hotel mlm tue... 

dlm keta sebelum tue adik2 aku dah ber'zikir' kat mak abah nak gi masuk istana kubang kerian... maka nak lepaskan hajat semua alang2 dah ada kat KB nie.. maka kami pepagi lepas sarapan terus pegi ke Istana Negeri.....org yg paling excited nak pegi aku tgk abah aku... yelah... tmpt keja dia masa muda2 dulu... siap amik gambo dgn kereta meriam lagi.. kenangan dolu2...hihihi...

layan jelah gambo...

 mak abah + anak kecik + cucu...



 payah betol nak amik gambo budak2 nie... ada jer yg nak lari...huh!!....





aku suka tgk gambar nie.... mak dgn abah... aku dan eja.... comey sgt!!



 mak dgn abah aku ... love them soo much!!!



dd dgn lisa.... posing di tangga blakang istana.....



ok.. lepas main lari2 kejar anak dlm istana ne... kitaorg lepak kejap menikmati makanan yg dijual kat bazar belakang istana nie... then bila perot sudah berisi... mulalah ekpedisi kami tok pulang ke rumah.... kembali mengharu birukan perjalanan yg jauh selama 8 jam ..... 

penat gak drive jauh2 ni...aku bergilir2 dgn dd dan abah.... lastly didi bawak smpi kl.....then berhenti kat station minyak mana ntah tukar semula dgn dd... actually masa tue dah dkt sgt nak sampai umah...memasing dah kepenatan... kami smpi kl lebih kurang kol 7 lebih... 

alhamdulillah selamat sampai...

Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..