Kembali Bersiaran

Salam semua,

Sori lama dah blog nie bersarang... mood ke laut.. dah balik umah pas keja nak mengadap laptop memang malas .. sebab byk keja lain dah menunggu nak diuruskan.  Nasiblah badan... org pompuan keja umah memang x penah abis.. dah tido pejam balik pon sama gak.. kadang2 dah tido pejam balik kalau x buat.. mmg sampai sudah cmtu jugak gamaknya..hahahah

Panjang nak berceloteh.. dah dekat  2 tahun x bersiaran.. macam2 benda dah berlaku dan berlalu.. ada kisah sedih.. kisah manis.. tapi itu semua dalam lipatan sejarah hidup aku.  Sememangnya wanita ni dikurniakan sifat kesabaran, kecekalan dan tabah menghadapi apa jua dugaan yang diberi olehNya.. aku bersyukur pada Allah kerana memberi aku ujian yang paling besar dalam hidupku. Sesungguhnya dugaan Allah itu mengingatkan aku untuk terus bersyukur untuk hidup dan meneruskan perjuangan hidup demi insan2 tersayang.  Apa juga yang terjadi itu dah ketentuan Allah. aku terima dengan lapang dada dan hati terbuka walaupon kadang2 ianya sangat menyakitkan.

Banyak benda nak share... tp yang pasti gambar2 aku xde. hp dan hilang atas kecuaian diri sendiri... bertabahlah ek.. 

oklah coretanku smpi di sini.. .nanti kalu rajin aku berceloteh lagi... Seronok rasanya dapat berbelog semula... 

Salam sayang dariku... 

p/s: ade ke org nak baca blog ko ni ain? :P

Comments

Popular posts from this blog

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..