Sakit .....huhuu

Hai korang... hari nie x berapa sihat ar.. kepala pening... bdn sakit2... pinggang cm nak patah .... letih sgt rasanya... walhal x jalan ke mana pun hari ahad semalam... dok umah mak jew.. melayan dak kembar ... rasa cm nak pitam pun ada gak nie.... riso ar... last week lepas wat pemeriksaan kesihatan... kolesterol dlm bdn tinggi sgt..pastu tekanan darah rendah.. memang pening kepala gak ke org yg tekanan darah rendah nie... . aku try mkn oat... tp x leh blah ar... rasa cm nak muntah jew... huhuhu... makanan apa yg sesuai tok kurangkan kolestrol dlm badan nie... korang ada petua x... ?

skg nie pun rasa kaki kiri sakit... bila pijak terasa berdenyut2 pelipat kaki nie.... uhuhuhu... x larat weh!!!... kepala berat je nie... kalu tido kejap nie cm best jer... ada org nak picitkan kepala i tak... ado ko??



tenang tgk air dgn angsa nie berenang... dpt terjun mandi ni pun sedap gak nie ... kasi sejuk sket kepala nie... huhuhuhu....help..help...

Comments

  1. Try Extra Virgin Olive Oil..

    ReplyDelete
  2. minyak gak nie... buleh ke? nak beli kat ner?

    ReplyDelete
  3. kak naja... sy bc blog kak naja pasal olive oil nie.. insyallah saya akan cuba .. mintak2 mujarab... Tq.. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6