Percutian keluarga....

Salam semua.. dah lama tinggal blog nie...rasa bersawang sudah... rasa nak citer pasal sukan skolah tadik lisa...tp gambo xleh upload plak sbb semua gambar dlm hp...hihihi... nantilah ek... minggu depan dan start cuti sekolah.. dua minggu lak tue... ada perancangan nak pegi bercuti... tapi tulah... x confirm lagi... kalu jadi nanti aku bagi tau korang ek!! memandangkan cuti sekolah dah nak dekat... iaitu lagi beberapa hari lagi.. mood cuti pun sudah mari... teringat percutian keluarga ke kalumpang tahun lepas... sungguh best.... aman dan tenteram... dengan air sungai yg sejuk... pemandangan yang mendamaikan.... seronoklah sgt....

kalau korang nak tau... setiap tahun sejak kami adik beradik dah berkeluarga nie... dan masing2 dah sibuk dgn kerjaya masing2..... kitaorg adik beradik akan berpakat utk bercuti sekeluarga untuk sama2 berkumpul dan beramah mesra.... sebelum ni kitaorg pegi PD... itu even pertama yg aku dan adik beradik lain arrange... best gak.... cuma agak pendek percutian tue... sebenarnya percutian sekeluarga nie kan sgt best walaupun sekali setahun sbb bila lagi korang nak berkumpul dgn adik beradik yg lain melainkan ada kenduri ke.... gathering ke... kan..??


masa nie .... pengantin baru pun join skali... kira honeymoon skali lah..eh cmner dak tembam tu leh terselit kat situ tue...hihihih... belakang depa nei sebenarnya kolam tok budak2... so xde lah mak pak riso sgt anak2 kecik main ain kat sungai tue... air tetap sejuk gak cm air sugai....


ni lak iman dgn hafiz... kalu xde iman ni susah gak aku sbb dgn dialah leh diharap tolong tgkkan bdk2 mandi... mak2 budak sibuk siapkan mknn.... hihihih... aka malas nak kejar anak2 dgn main air.....



  
Ini lak iman dgn abg amri (somi kakak aku yg sulung) ... masing2 dok menung air... nak terjun mandi ke tak.. nak terjun ke tak.... sejuk tueeeeeeee....


ni lak gambar keluarga... yg depan skali yani + hud + adam (1 happy family), mak, abah, nenek, eja, lisa dan pengantin baru... asha + afiz... (eh.. dak syira terselit x nampak kat sini...sian anak aku)....


ini lak gambo2 gedik kami adik beradik... memasing dgn pose sendiri... eja xleh blah.. gg kapak!!!


ha... ini gambo aku sekeluarga... comey x... i love my family very much...boleh???


gambar kami adik beradik pompuan... semua ada... cukup 6 orang... tambah extra nak aku 2 org....hihihihi...

last skali...gambar keluarga besar saya.... ini pun x cukup korum...as dgn daus xde...daus tukang amik gambo... then as dok umah xmo ikut... hehehe... 

percutian ni seronok sgt sbb mak msk byk... mlm tu siap wat berbeku... byk gambar aku x snap sbb x memang tangan nak handle anak... dan sibuk ntah wat per ntah...heheheh.. anak aku pantang jumpa air... sibuk nak turun main air.. mak nak dok senang lenang pun payah... ... best tp ada citer disebaliknya...huhuhu.. mlm tu aku tido atas lantai yg sejuk cam air batu ko... berebut selimut dgn anak.... ketar2 smpi xleh tido... then pengajaran gak sbb next time kena tempah bilik lebih coz kapasiti tok dua umah x cukup tok kami sekeluarga...heheheh... ramai sgt..

tahun 2012 nie kami bakal buat lagi percutian keluarga... family MD ARIF B. F. RAHMAN telah bertambah ahli keluarganya... dgn kehadiran kembar... + anak asha lagi.. maka bertambah meriah kalu wat percutian keluarga di tempat2 yg best2... so kecidaut for next family trip...wiiihuuuuu....


Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..