suka sgt...

cmner nak start citer ek... rasa suka sgt...gembira bangat sbb dpt belaja sesuatu dari blogging nie..hihihih... kira cm dpt hadiah besar jer... hahahah... tp bkn pe pun.... tgk blogger fames2 earn money dari blogging nie..aku pun teringin nak jadi sefemes diaorg...cuma citer aku x sehot mana pun...hihihi... bila baca blog org lain... rasa byk citer, ilmu, pengalaman dan mcm2 benda yg aku leh dpt dan jadikan panduan ...... atleast xdelah boring sgt time2 xde benda nak wat tue kan....bleh ar dok jenguk2 blog org... zaman skg nie org terlalu ramai yg online business nie... rasa saingan tue byk sgt... bak kata mak aku kan... "di mana ada kemahuan disitu ada jalan".... rasa perkara baru yg aku dapat ni moga2 dpt memberi manfaat tok aku ... hmmm... mulalah nak berangan2 mak jenin nieh...hahaha...xpe.... manalah tau angan2 leh jadi kenyataan kan?? hihihih... adios... 

motip: saje nak kongsi keterujaan mengeksplore dunia tenet nieh!! (nak kena lempang laju2 nieh)

Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6