suka suki....

Uikk... kejap je dah hari jumaat... cepat betul masa berlalu.  Semalam layan ombak rindu...tp separuh jalan jew.. x sempat nak habiskan. ingat petang nie nak layan ombak rindu kasi abis.. best citer dia.. agak touching sket diselangi dengan lagu2 yg menyentuh jiwa.. auuww... best tgk maya karin berlakon di sisi aaron aziz yang berdada bidang tue.. mak suka!! hahahaha... xpe.. x dpt dada aaron aziz pun xpe.. dada Zamri Tahir pun boleh gak.. lebih kurang jew.. hahaha... .abg jangan mare ek!!.. pape pun u tetap dijiwa raga i nie.. xde org lain selain u sowang...hehehehe.... 

ha... bila dok sorg2 nie mulalah tersengih2 sorg2 dok teringat zaman2 bercintan cintun dulu2 tue.. segalanya manis belaka... seronok lak melayan kejiwangan sorg2... tp itu kenangan lalu.. skg nie dah beranak 3 nie.. x sempat kengkadang tue nak bercinta dgn abg syg.. yelah.. baru dok berdua borak2 anak lak dtg kaco.. selalunya lisa lah yg dok sibuk menjeling2 manja.. katanya "oooo.. mama dgn ayah bercinta ek.. lisa nampak mama dgn ayah senyum2 dua org.. " dlm hati nie.. eh budak kecik nie.. asal senyum berdua dikatanya bercinta.. hihihih.. yelah zaman skg kartun pun ada gak bercinta2 nie.. ending story kalu citer omputih tue confirm bercium molot... budak2 tgk pun kengkadang sengih2 dok layan kartun tue.. aishhh.... pengaruh x elok gak tue.. tp tulah... kengkadang tu terlepas gak bila dia tgk sorg2 citer kartun cm cinderella, rapunzel tue.. semua ada bab kissing ... nak elak cmne melainkan time tue kita dok tgk sama.. then part tue fast forwardkan kew.. xpun aku tegur anak aku tue.. 'kakak... x elok tgk org cium2 tue.. berdosa' .... then dia palinglah tmpt lain.. xpun dia sendiri tutup mata tp sengih sorg2.. yelah menjiwai citer tue sepenuhnya.. smpi mama dia panggil pun dia x dengar.. ralit sgt melayan kartun tue.. x mknpun xpe.. kenyang dek kartun.. keylah.. nak cincau jap.. tgk apa aktiviti tghari jumaat nie nak wat.. nak balik umah cm malas jew.. nak berjalan x tau nak gi mana.. huhuhuhu.. next entry i update uolls.. okeh...babai..... 






Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6