teringinnyaaaaaaaaaa......

salam semua... dah lama x bukak blog.. kalu umah kena tinggal dah bersawang dah agaknya...hihihi... .hari nie bukan nak citer pasal benda surprise yg aku janji nak bagitau korang tue... kita hutang lu citer tue... hari nei nak citer pasal tekak den yg teringin sgt nak mkn benda2 western nie.... membuak2 teringin mengalahkan org mengandung.... eh mengandung ke aku nie...xde ek... jgn salah faham...pewot nie kosong je...heheheh... wat masa nei kilang masih ditutup sehingga aku rasa leh la nak menambah gie... eh.. ni dah lari topik nie...kureng asam tambah blacan gak...

ok... aku kembali kepada topic asal... aku teringin sgt nak mkn speaghati meatball gitu... kelmarin dapat gak lah telan.... feel tue ada tp rasa cm kureng sket...itu pun mkn ke THE SHIP kat Kg Baru.... bila tgk gambar kat bawah nei confirm KETERINGINAN aku nie makin menjadi2...buleh...? korg tgk gambar nie pun mesti rasa terliur tau.... aduh...sedapnya..slurrrrpppppp


  


ini speaghati aku mkn kat pizza hut thn lepas...gambar pun jadilah wat masa nie..... kalu dpt lagi sedap... ye x... nak msk sendiri takot kesedapannya x sama cam kat kedai (hakikatnya aku yg malas ...muahahahahah)
hmmmmm....kalu dpt yg nie pun sedap gak.... waaaaa..... 



heaven kalu dpt mkn benda2 cmnie kan.... memang bertambah ler lelemak kat bdn nie.... makan jer aku tau... nak kurus tue.. niat ada dah...tp x terlaksana lagi...uhuhuhu...... cmno tue..... layankan mata lu.. nanti ada wit kita layan pewot plak....ahahahahah.....

Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..