Kelantan part 2

 sambungan part 1...


dah siap2 tue kami pun bergerak ke rumah pengantin ... rupa2nya dah terlewat utk satu event... dah ler mlm sebelum tue diaorg buat majlis nikah kami x dpt nak join sbb cari hotel dah lewat mlm... so pagi ni ingatkan event tok sanding...kiranya dtg umah pengantin dlm kol 11 lebih tue kira awallah ....rupa2nya dah lewat sbb ada majlis bertunang kakak kpd pengantin baru... 2 in 1 lah nie... sowi lewat!!! kami kan org jauh...huhuuhu.

moh tgk gambo .....



Tengah2 tue bakal pengantin thn dpn.. masa nie baru lepas majlis bertunangan.. Sharifah namanya... dpt org Shah Alam... 



 haruslah ada gambo tuan tanah skali dgn bakal pengantin...




 inilah bakal pengantin tahun dpn.. perancangan kawin bln 6 nanti...






 sepupu aku semua perempuan.. yg laki2 kecik gi..... so kak ida dan ana with husband masing2.. ana ni pun pengantin baru.. baru jer 2 bln kawin......



majlis sanding tghari tue aku x dpt nak join ..lepas mkn2 aku tinggalkan mak, abah, nenek, eja dan lisa kat kenduri tue... bwk dd, syira dan haziq cari pusat servis kereta...nk cek keta aku..... tunggu kat servis centre tue bukan main lama... dari kol 1 smpi kol 5... berjanggut rasanya...then balik semula ke rumah pakcik..kenduri pun dah selesai...huhuhuhu.... so dah petang kami pun berangkat pulang utk cek in hotel lain lak... nak bertolak pulang ke kl dah malam...sudahnya... esok jelah balik kl...so smbg next entry ek!!!




Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6