Camera 360

Penyakit M telah menguasai diri ... so blog lama gak x update... dok menunggu bos abis meeting sambil2 godak2 dlm pc ni... tgk banyak gambo anak2 yg disnap guna aplikasi camera 360.... cantik2 belaka... so nak tepek sket kt cni tok tontonan umum..hihih... suka tgk sbb gambar cantik... warna pun cantik... disebalik kecantikan gambar2 tue sbnrnya adalah palsu belaka...hihihi... tp yg pasti puas hati bila tgk... jom kita layan gambo2 nieh..


 wah... sgt "kekakakan" ko kakak...




bolat jer pp budak botak nie...geram rasa cm nak gigit jew... 




nampak klasikkan gambar nie..... tp syg aku x reti nak rotate cmner lagi dah coz dah byk kali buat tetap nak terlentang cm nie...tension mak tau!!!



 putih mulus gebu je kulit anak aku nie..cantik kan..



 dlm byk2 gambar... gambar ini je yg boleh ditepekkan sblm dan selepas... yg lain tue dah tunggang terbalik ...jadinya amik yang selepas jew... ok... selepas ditransform ke 360.... ini lah hasilnya...




 ini gambar sebelum di 360kan...



nak jugak interframe ...inilah tuan tanah kedaung.... tgk tue idung aku tetiba je ada manik kan....hihihi....


byk aplikasi lain yg boleh digunakan dlm camera 360 nie.. nak kasi gambo lebih cahaya... gelap... makin cantik..makin hodoh..semua boleh buat dgn camera 360 nie...seronok kalu explore aplikasi nie... oklah...takat tu je buat masa nie...kalu rajin nanti aku update lagi... babai.



Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6