Gedik2 time....



 Saje nak tunjuk gambo gedik2 kat ofis lepas masuk keja after cuti raya hari tue..... masa nie memang masih lagi dlm suasana raya... kebetulan plak ada majlis surprise tok bos besar kat ofis....besday party tok KP kitaorg...  dah make up sket2...bergedik lah masing2 amik gambo... moh layan gambo kami...





 wah... tgk gambo aku landing blkg kak midah...bkn main lagi...hahahah.... 
introduce u all .... (dari kiri: mimi, aku, linda, yg duduk: kak midah)






yg nie ala2 korporat..... yg tengah berbaju oren tue non.. dia nie amik gambo cmner pun ttp cantik...fotogenik agaknya... sure kembang bontot minah nie kalu dia baca blog aku!!!!!


kak midah kalu bergambo pandai jer dia posing tau....sgt sporting... kalah yg muda2 nieh....wah gitu!!!


dan yg paling x leh blah..... sure cun meletup abis..... nih ha gambo dua mak dara yg perasan cun!!!


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v








cantik x aku...... cun kan???? (sila jgn muntah ek!!)





ayu kan saya????? (non)


jgn korang muntah lak pas baca n3 nie... sajer jer menggedik skali skala.... hahahahah.... bila lagi kan... ok..babai....




Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..