Kenduri kawin anak Dr. Jamal

Selamat pagi... salam penuh ceria dari mama aien.... ihihihi... 

hari ne agak rajin sket ... pagi2 masuk ofis buat keja kasi settle....then dah settle semua belek2 gambo... pastu teringat gambo pegi kenduri kawin anak x-bos masa keja kat UMCCed dulu... sehari sebelum cuti raya hari tue dapat call misteri dari seorg jejaka... cara ckp tue cm nak ngorat... rupa2nya x-bos aku yg lama call... dah lama betul x jumpa.. keja dgn Dr. Jamal nie masa aku umur 22 lebih kurang...dptlah keja dgn dia dlm 1 setahun lebih rasanya... pastu dpt lak job gomen... terus resign... masa mintak resign dgn Dr. Jamal nie, puas dia pujuk aku siap offer gaji lebih minta aku jgn gi keja gomen... stay keja dgn dia... masa tue aku rasa kalu tolak keja gomen mesti aku rasa ralat sbb rata2 kwn2 lain dah dapat keja gomen ramai... kebetulan lak time tue mmg mencari keja yg menjamin masa dpn gitu!!...

berbalik pada citer kenduri kawin tue... ok..majlisnya pada 2 September 2012 di Kelab Golf Perkhidmatan Awam, Bukit Kiara... en. somi dah setuju tok ikut skali... kebetulan pada hari yg sama kawan en. somi pun kawin.... kami pergi selepas menghadiri kenduri kawin kawan En. Somi... first kenduri mkn2 memang best sbb dia masak ala2 kampung... aku kalu gi kenduri x suka mkn nasi minyak...lebih prefer tok makan nasi putih...rasa puas sgt makan...hihihih... then dah kenyang smbg lak gi kenduri kat KGPA tue... hahahah.... memang membesokan bdn betul hari tue.. makan saje..... gambo pengantin x amik sbb time pegi tue bdk2 pun dan rimas....especially haziq.... ingat nak mkn kat dlm dewan tmpt pengantin sanding...tp bila pk balik baik mkn kat hall luar... senang nak handle budak2... nak lari2 ke... nak main ke... x riso sgt...





sempat bergambo dgn Dr. Jamaluddin Mohd Yunos... my x-bos... en. somi sgt sporting tolong amik gambo..hihihi....





ini plak wife Dr. Jamal.... x dpt bgambo dgn pengantin... mak pengantin pun jadiklah....




 gambo kenangan ke KGPA dgn anak2.....







ayah dan anak2 lak.... haziq nie dah prepare nak lari sbnrnya..sib baik sempat snap... lasak tok bujang mama sorg nie.... huh!!!



pas abis kenduri nie....kami sekeluarga bergerak pulang ke Meru tok berkonvoi raya dgn adik2 aku ... Yani & Asha + family...... sempat singgah dua rumah je... umah kak alifah (kakak sepupu aku) dan umah Wak Aleh... (bapak sedara aku).... puas dpt berjalan seharian hujung minggu tue...terasa sgt happy... sbb dpt ketemu x bos.. ingat lagi dia kat aku.... jika umur panjang leh jumpa bos lagi.... insyallah.....







Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..