Jamuan Hari Raya Rumah Biru

Salam aidilfitri ... masih lagi dalam mood raya... byk jamuan hari raya yang kena attend... antaranya ialah jamuan hari raya Rumah Biru yg diadakan baru2 nie... aku memang terlepas pandang pasal even nie sbb bertemakan warna biru ... mula2 malas gak nak pergi sbb dah lah x ikut tema...tp disbbkan oleh kengkawan lain kata xpe... pegi jer... lagipun anjuran rumah yang diwakili.... pergilah jugak...huhuhu... tgk org lain ikut tema terasa mcm jeles sgt.....apa2 pun mkn tetap best... x snap gambo mkn pun....cuma amik gambo dgn bos dan staf jabatan jer... so cek it out!!


 gambar bersama staf dan big bos jabatan... sekata jer yg berbaju biru tgh2 tue.... 



geng bas skolah aku!!!... hihihi...tgk muka aku x semengah jer...abaikan ..







Pn. Sharifah, aku, Pn. Habsah dan Non



last but not least.... bersama mak2 dara.... hihihih...(cc zizah, non, aku, Pn. Nadia dan kak midah)


jamuan nie nampak santai... mknn pun sedap2... so jumpa lagi!!....dadaaaaaa.....

Comments

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..