Hepi Besday Kak Midah!!!!

Salam semua.... hari nie nak citer pasal besday..... kan haritu celebrate besday aku kan...so kali nie lak sambut besday Kak Midah... salah sorg geng PA2 ofis aku.. kan kitaorg 3 kuntum jew.... so celebrate pun cm tahun2 lepas.... 3 org jugak... tp kali nei celebrate 2 in 1 lah... sempena besday kak midah dan juga sempena diaorg (Non + Kak Midah) dpt APC 2011... tahniah kengkawan!!... doa2kan lah tahun depan aku lak yg dpt ek!! hihihih... (x malu.. ada ke org nak bagi ko ain???)....

Kali nie makan kat BBQ Chicken di Wangsa Walk jew.... puas dok pk nak mkn pe... alih2 Non dan Kak Midah pilih Restoran nie... sedap gak makan dia.... jom layan gambo!!!

aksi suap menyuap antara kak midah dan non.... comey je!!!





aku lak .. nak juga aksi suap menyuap neih.... .. 





besday girl yg sgt sporting..... 







ini makanan kak midah... - seafood spagheti.... sedap sgt!! i like... 






ini lak pilihan aku.... dtg dgn set ... nasi + hot chicken wing + suop + peach tea... harga pun not bad... berpatutan... cuma RM12.90




ini non punya....black paper spagheti..... agak pedas... satu set gak cam aku punya... + soup + air guava cuma RM12.90 je.... 

so... lepas mkn....borak2 kejap... then terus lik ofis .. xde jalan kemana2 pun sbb takot bos masing2 mencari mana PA2 diaorg ilang....... tu je nak citer... ok..babai...






Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6