Kakak Syirah...

Salam semua... dah masuk 10 ramadhan baru nak taip entry baru... malas betul nak update entry tok ramadhan nie.... nak snap2 gambo2 mknn pun malas bebenor rasanya... hihihih..... xpelah... nanti kalu rajin kita buat ek...

hari tue aku dah buat entry pasal kakak elisa dan haziq... so kali nie nak buat entry pasal dak Syirah lak... Syirah dgn haziq x jauh beza umur... selang setahun je... yelah masa aku mengandongkan haziq ... syirah baru jer 6 bln... mmg x plan nak anak lagi buat masa tue..... tp dah ada terima jelah seadanya... 
syirah ne bila dah dapat adik automatically dia membiasakan diri dia sebagai KAKAK... yelah... org dah ada adik baru... seronok sgt... dia pun masa tu aku rasa cm kecik je lagi .. yelah .. umo baru dlm setahun lebih... dah dpt adik g kan...

syirah nie seorang very independent.. .. pandai amik hati aku ... kdg tgh marah2... dia buat muka kesian  dtg pelok cium aku kasi redhakan kemarahan mama dia... kdg tue angin gak bdn sbb dia ni susah nak jangka apa yg dia nak wat... dok diam2 tue jgn ingat dia xde buat benda2... mesti ada satu2 keja yg dia buat... hari tue dia dok repair kasi jahanam kakak dia punya jam... terus xleh guna dah... 

mak aku selalu ckp syira nie kurang kasih syg.. suka amik perhatian aku sbb kecik2 dah ada adik... psiko kan ayat... tp kdg tue bila tgk2 lik cm betul jew.....hahahahah...yg bagus nya anak aku yg sorg ne.. kalu kita ckp nak minta amikkan sesuatu tue...cepat je dia tangkap apa yg kita ckp...tp cuba ckp dgn kakak lisa... memang benda kat sebelah kaki pun buleh x nampak... cmne tue.... 



gambo nie masa syira tgh comey...gg dia cantik ... skg gg dah roboh kena langgo...




nampak tak penyayangnya kakak syirah nieh... ....

lagi satu pasal syirah nie.... taiko kepada adiknya... kalu nak buat sepah ke, main air ke.... dia lah yg mengajak adik join venture skali dgn dia... meh adik... kita main air... meh adik... ikut kakak ... kita sepah bilik... adik mengikut jew..... dah main sama2..tau2 kejap lagi ada lak yg menangis ... jatuh ke... terantuk ke....mcm2 lah budak berdua nieh....



terserlah kasih sayang adik dan kakak nie... 




 oklah.. malas nak taip pjg2... kalu aku rajin nanti sambung lagi...hihihii...babai!!

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6