Tima kasih..

Alhamdulillah ... rezeki lagi... ada officer dan oficemate yg berbaik hati sudi berikan cenderahati dari Sabah..... suka sgt... terkejut pun ada gak sbb x sangka ada gak org ingat kat ahkak nieh...terharu sgt.... cuba korang tgk...cantik x...?? cantik kan??


cenderahati dari 4 insan yg baik hati.......




pastu kan... last week hari jumaat, aku rasa cm murah rezeki sgt.... sbb org banje mkn...pastu ... ada sorg kakak tue baik hati bagi aku karipap + sandwich .... sedap sgt... hihihi... aku suka sgt dgn sandwich dia... terima kasih byk2 kak rosni.....



karipap dia pun sedap gak... 

oleh kerana hari tue aku pun masak mee goreng tok anak2.... ada lebih sket bawak ke ofis... so breakfast aku cm byk lak.... ditambah lak dgn lempeng pemberian adik non.... so kitaorg kongsi sama2 mkn ... byk sgt... mana x gemok??? hahahaha..... layan jelah!!


inilah sarapan pagi aku dan non hari jumaat lepas.... tgk kaki tkg snap gambo... (non punya kaki)... lempeng dgn sambal tempe pon menyengat rasanya..... sedap jugak!!!


ALHAMDULILLAH... SYUKUR RAHMAT!!!





Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..