Anak buahku....

dah lama nak cite pasal anak buah aku ... sekian lama simpan gambo... hari ni baru terasa rajin nak upload gambo2 tue dlm blog nie... ok... skg anak buah dah bertambah... dulu ada adam jer.. anak adik aku yani... sorg nie je... kwn gadoh syira kalu balik umah mak... adam nie sebaya dgn syira...beza umur pun x jauh...dua bulan je dgn syira... lepas aku abis pantang .. adik aku lak smbg bpantang umah mak... seronok mak aku dpt cucu... hehehehe... 


ni gambar masa mohd adam haikal bape bln ntah.. skg dah beso dah... dah dkt 3 thn dah... sgt petah bercakap... dan sgt pandai ek!!!



ini lah Dhia Safiyya... anak adik aku gak... asha...baru 6 bulan... sgt debob dan gebu.. aku pegang dia rasa cm nak gigit jew...




yg ini lak anak kakak aku... penantian selama 6 tahun membuahkan hasil yg double... sakit skali je...terus kuar dua org terus..... sgt comel... sgt teruja...dan sgt teringin nak beranak kembar jugak!!!! hahahahah.... inilah dia.......


izara alisya.. kakak (kembar pertama)





mummy baby pun nak interframe gak.... wajah2 gembira kakak aku ..... 
yg sebelah kiri tu adik.... izara aisyah...... 


sgt2 seronok bila mana adik beradik aku dah berkeluarga......beranak pinak... bila berkumpul umah mak masing2 bwk anak.. maka riuh rendah lah umah mak dgn suara anak2 bermain.. nangis... dan mcm2 lagi... kdg atok dgn nenek pun x terlayan dgn perangai cucu2 dia... mcm2 peel.... termasuklah mak su nya... ada geng seangkatan lah katakan.... thn nie dah dpt 3 org anak buah...thn depan x tau lak sape yg akan mengandung.. mungkin kah aku??? hehehehe... tgk keadaan ... kalu ada rezeki aku x menolak......

raya tahun nie sure meriah... dgn anak2 buah yg dah bertambah nie.. maka duit raya pon kena get ready jugak!!!...hehehehe..... x sabo nak posa... x sabo nak raya jugak!!!... 






 

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6