My besday celebration...

Taadaaaa......Gambo nie dah lama dah dalam hp... tp penyakit malas susah nak buang..... hari nei baru rajin nak upload gambo lelama.... heheheh... ni gambo masa celebrate my besday dgn ofismate yg tersayang..... anyway tq to  Non dan kak midah yg sudi banje saya... dan tiap2 tahun kitaorg suka celebrate besday memasing dgn makan2 yg sedap2... so kita layan gambo ek


tarikh besday saya 2 Mac ... tahun??? sendiri cari!!! heheeheh


so ini gambo thn lepas - 2011... celebration buat di mcd care4 wangsa maju jew.... 

antara santapan hari itu... 




my cute besday kek.... coklat moist kek... sedap!!!



org2 kuat disebalik hari kejadian...hahahaha.... 



gambo besday girl time nie mememeh sket...hahaha... ni pun cilok dlm blog non...





inilah gambo kita... 


so thn 2012 nie.... kira dah beberapa bln yg lepas ar... baru terasa nak upload gambo besday..... keji betul!!! bapok pemalas ko!!!.... thn nie upgrade sket... kita gi mkn kat SR plak... wah...selera beso masing2... nie pun ada 2 - 3 trip mkn sedap ... kita citer kat next en3 ek... 





layan gambo lu.... 



non mkn mee kari x silap aku... sedap gak dia punya mknn...










aku memang teringin nak mkn tom yam kung... so inilah dia... sedap dan pedas!!!





kak midah punya x sempat nak snap sebab masing2 dah lambat then dia punya lambat tol smpi... kitaorg dah nak abis baru dia punya sampai... kak midah mkn speggati seafood ke apa tah.... x ingatlah... dia punya aku x berapa nak suka sgt ... tekak aku rasa x berapa nak sedap... 

so org yg meramaikan majlis tetaplah kami bertiga....

tiga mak dara pinggitan!!!!


mcm biasa.. non gak... ni kira model tok iklan kan mknn SR tau... korang tgk gambo dia jer yg ada dok posing dgn kek dan air.. jeles aku...hahahaha....



air minuman kitaorg..... model iklan skali lagi... cik non...



akhir skali muka aku dgn kak midah plak...

 kitaorg mkn kat SR Wangsa Walk je... dekat dgn ofis...

so dah masuk thn kedua kitaorg celebrate bersama tiap kali besday salah sorg dari kami tiba....kami akan celebrate dgn mkn2 yg sedap2..heheheeh..... wish dulu then even makan tue selalunya buat pada hari jumaat... masa rehat pun pjg... nak makan... lepak2.....  borak2... baru best...  hopefully silaturrahim yg terjalin antaran kami bertiga berpanjangan hendaknya... amin....  sekian terima kasih....















Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..