Besday syira....

Hari sabtu yang lepas, 9 jun 2012 genaplah umo syira 3 tahun... anak mana NUR INSYIRAH MAISARA BT ZAMRI... mama doakan semoga syira jadi anak yang solehan, mendengar kata, cerdik pandai, diberikan kesihatan, murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.... mama + ayah + kakak lisa dan aziq saaaaaaaaayang syira sepenuh hati........

besday girl ready amik gambo... x sabo nak potong kek dah... ce tgk org sebelah tue (aziq).... geram je tgk kek nie... bila lah nak potong kek ni?..... sibuk nak bergambar jer..... abaikan rupa aku yg x berapa nak lawo tue... muahahahahah.....







ini sesi tiup lilin lak ..... tgk masing2 eksited nak padamkan lilin tue... hahahah... muka teruja jer .....dak dhia pun ada gak..... inilah 5 dari 7 org cucu atok aris + nenek nozi.... yg kembar gegirl masa nie demam... x sihat.. masing2 nak tido.... so ini jewlah yg ado... nanti kita snap gambo kembar lak ek... hihihihi...



inilah kek besday girl.... ada ke patut org yg tulis wish atas kek  nie letak umo syira 13 tahun.... terkejut mama ko dik.... rasa cm baru je beranak ...tiba2 anak ko dah anak dara...buleh??? nak cover kecacatan kek nie benamkan jew lilin kat no. 1 tue... senang cite.... hahahahah....


santapan tok besday mlm tue cuma sate dgn kek jew... yg lain2 tue mak aku masak... sedap gak... kari sotong... goreng ikan ... tumis sayur pe tah x ingat... .mcm2 adalah ... rezeki... bila dah kenyang... sblm balik masing2 tapau cheess kek sikit sorang... bkn senang nk dpt mkn kek nie...time besday jelah rasa mewah dpt mkn kek sedap... tq cik abg tukang sponsor... i likee byk2... next time leh banje lagi......

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6