Langkawi 6 - Kedai coklat

sticky post...hahaha

kedai coklatla plak kan.... g kedai nie memang leh jadik gila dibuatnya... mana xnye... dah lah byk giler jenis coklat yg ado... smpi rambang bijik mata tgk coklat2 nie... selalu kalu gi kedai ... coklat tue x byk pilihan kan... kira nie salah satu tempat yg wajib pegi bila dah sampai kat langkawi... KEDAI COKLAT HAJI ISMAIL.... wah... nampak cm x grand mana nama kedai tue...tp cuba ko tgk betul2 kedai tue... mana x terbeliak tgk mata tgk coklat2 cm tgk intan belian ...tp yg leh makan...hahahah... layan gambo ek....


tgk budak kecik nie... bkn main lagi .... cm pandai je nak pilih coklat mana yg dia nak kan??





ce tgk coklat kinde bueno tu..... mana x pitam kalu x beli.....





coklat veberet nenek nie... harus sambar satu!!!



sibuk betul aku anak beranak dok beli coklat....rasa cm nak beli dgn kedai2 skali... boleh???




byk betul budak berdua nie memborong... mana xnya.... byk kiriman dari org.... tolong belikan tok org...tok diri sendiri x byk mana pun....hihihihi



posing kejap... pastu smbg lik round satu kedai.....



kat kedai haji ismail ne memang byk sgt pilihan coklatnya... dari semurah2 harga hingga semahal2 harga..... tp mampu belilah kan...cuma masing2 punya tekak kan x sama..... pilihan masing2... murah gak kalu di bandingkan dgn harga pasaran...rugi kalu gi langkawi x singgah ke sini.... kalu dah smpi kat jeti tue harga aku tgk lagi mahal .....

lepas bersoping disini kami pun bersiap sedia tok pulang ke Keyel...... (KL lah tue...)... ngantok dah.... penat nak abiskan citer pasal langkawi nie.... pjg betul... pasni ada lagi sambungan tau... tupun kalu aku rajin....babai....



Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6