Budak Botak

Inilah anak encem mama.... kalu kat umah nenek kdg panggil botak..... skg dah panjang akal... ada lak geng yg ngajo mcm2... lagi sonok... sape lagi kalu bkn syira... kejap je rasanya aziq nie dah besar... dah pandai nyanyi... byk patah perkataan leh dia ckp.... mcm2 pandailah makna kata.... tp bdn tetap kecik jew..... walau kecik jgn sangka dia x kuat... kaki gusti gak dia nie... lawn dia sape lagi kalu bkn syira....hahahah... layan gambo haziq masa percutian di langkawi hari tue... dah besar dah anak mama...... kan????



bengis je muka ko dik!!! bajet model tepi tiang agaknya....




kecek apa tue dik???? berlakon ek.....

ini adalah pemandangan dari bilik malibest resort yg kitaorg duduk masa gi langkawi hari tue... bukak pintu jer dah leh nampak lauk... mana taknya budak2 menggeletis nak mandi laut tiap2 jam... haru biru dibuatnya..... masa ni nak cek out dah... tggu makpak x siap2 lagi packing barang.... anak2 dah berterabur main kat luar... sib baik x terjun terus ke laut mandi buat kesekian kalinya... kalu x pengsan nak kena mandikan lagi.... xsuka...xsuka... i xsuka mandi laut sbb nanti bawak balik pasir masuk umah lak.... sungguh x best... berpasir lak lantai nanti.... disebabkan budak2 suka mandi pantai.... mak budak terpaksa REDHA jew... sib baik pak budak ada tolong jaga... senang kije.....hehehehe...

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6