diet..

tgh dok melayan blog2 org lain nie... dpt sms dr cik abg... send gambor  makanan2 sedap2... hhuhuhuhu... rambang mata ... kalu leh nak mkn semuanya....DUGAAAN... sian cik abg syg... actually... cik somi saya tgh gigih berdiet ... bkn pe... skg nie bdn dah naik makin bam..bam... riso nanti penyakit lak yg dtg.. usia nie makin meningkatkan... so sebagai tanda sokongan .... aku jadi adviser dia bab2 pemakanan yg sihat nie...hihihih..... boleh ke??... nak kasi motivasi dan semangat tok dia kuruskan bdn dlm masa yg sama nak dptkan balik bdn yg fit dan sihat...

weekend lepas aku tolong masakkan ikan siakap stim... msk beehon sup ... khas tok dia dan anak2.aku pun join skali mkn secara sihatlah konon... .tp pewot aku memang x thn lapar.... rasa cm kejap jer mkn tue serap dlm usus2 nie... x smpi 2 jam mkn rasa lapar balik...huhuhu... nampak sgt pewot boya nieh..hahahah....

gambar aku x snap pun sbb xde mood nak snap2 gamba... next time lah ek... hari nie masuk hari ke 5 cik somi berdiet..... dia sanggup x mkn nasi, x sentuh mknn yg berminyak... mkn jus2 buah + herbalife (ni kwn dia yg recommend) ... so dlm masa 5 hari nie nmpk tang pewot dia yg membukit tue cm surut sket... malas nak citer kat dia.... tp kesungguhan dia berdiet tue cm mencabar aku gak rasa nak kurus...tp tekak nie xbg kurus sbb skg nie musim durian.. memang nikmat ooo... balik umah mak jer dpt mkn durian... bubur durian... wah.. meriah sgt...hahahah

cik somi tgk faveret dia pun telan air liur je... sian aku tgk... ada skali tue anak aku mkn rota dpn dia... katanya geram jer tgk ROTA tue... kalu lah boleh dia nak telan gak time tue... punyalah kelako... cm kita berpuasalah kan..semuanya rasa sedap... DUGAAN.... semoga diet abg menjadi... nanti dah hencem jgn lupa ai tau.....

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Bodoh punya pasal...BUDIN dapat nama..