Kesayanganku.....


boring2 tadi... dok klik sana sini kat pc nie...terbukak pulak forlder gambo anak2 masa kecik... hehehehe... saje nak kongsi gambo anak2 masa kecik2 lu... skg xdelah beso mana...tp tuelah... terasa cepat sgt masa berlalu kan... comey2 gak anak2 aku kan..... kalu mamanya x puji ... sape lagi...hihihihi....


ini gambo lisa masa kecik... dlm 6 bln gitue... comey puteh gebu je time nie...skg pun sama gak...gebu dan debab!!! kuat makan + susu budak nie!!!...


 nur elisa maisara.....  puteri sulung ku... masa nie lisa baru dicukurkan rambut... versi dari rambut lurus nak jadi kerinting... lepas je cukur kepala lisa... rambut yg tumbuh terus kerinting mcm skg nie...








 ni plak nur insyirah maisara... syira nie agak gelap sket masa kecik... sbb lama sgt berjemur bwh lampu biru.. kena kuning masa dlm pantang... sgt beza kulit dia dgn kakak .... rambut dia pun lebih lebat dari lisa... masa nie dlm 3 bln kalu x silap...... rambut syira lurus dan cantik beralun.. eh nak wat iklan rambut lak... heheheheh......






 


 satu2nya bujang yg mama ada..... Naufal Haziq.... masa kecik agak debab gak...tp masa umur 6 bln haziq warded sminggu dlm spital sbb demam + muntah darah... smpi skg bdn tetap kecik tp alhamdulillah... sihat sudah.... agak lasak dan sgt cerdik orgnya.... ni gamba masa haziq dlm ward











last but not least.... anak2 kesayangan mama.... koranglah jantung hati mama dan ayah... racun dan penawar dlm hidup kami berdua... semoga anak2 mama dan ayah jadi anak2 yg soleh / solehah .. mendengar kata... cerdik pandai... dan jadi anak kebanggaan mama dan ayah suatu hari nanti... x lupa juga pada agama bangsa dan negara..... mama dan ayah saaaaaaaaaaaayang kamu bertiga dunia akhirat......







Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6