Kopi dan susu

tajuk kali nie ada kena mengena dgn entry aku...cuma aku je yg tau...hihihih.... sape yg tau tue dok diam2 tau!!!...Kali nie nak bercerita pasal dak eja dan lisa... Eja adalah adik aku yg bongsu... merangkap kawan baik lisa sejak dari lahir lagi... aku jaga eja sejak dari lahir lagi...dari mandikan dia, pakaikan bj, tido makan dia, bak kata org dari A to Z... eja nie kira mcm anak aku sendiri sebb ms mak aku lahirkan dia umor aku time tue 23 thn... cm x caya dapat adik lagi satu kan... beza dia dgn iman iaitu adik bongsu lelaki aku pada ketika eja lahir adalah 14 tahun... kan jauh bezanya.... mula2 cm x dpt terima kenyataan sbb akan dpt adik lagi setelah lama xde adik kecik.... pastu dlm masa yg sama aku tertelan kata2 aku sendiri ... adalah citer nya... malas nak citer..hehehee....

so ... eja dgn lisa memang x dpt dipisahkan sbb beza umur x jauh sgt... 4 thn jer... kira eja membesar dikalangan kakak2 dan abg2 yg usia nya jauh beza sgt nak buat main...tp kami adik beradik terima dia dgn hati terbuka dan masing2 excited dpt bdk kecik dlm family... smpikan mak x sempat nak pegang eja nie coz lepas sorg2 pas eja nei... maka mak aku senang sgt nak buat kerja sbb ada org tolong jagakan eja tok dia... best kan!!!

eja gak peneman aku masa aku berpantangkan lisa... seingat aku masa aku berpantang... memang xleh kuar umah kan... dia peneman setia yg sentiasa berada disisi aku ... smpikan dia pun berpantang x kuar umah jugak!! xleh blah...takot baby org amik katanya... so.. bila dah besar nie... eja dgn lisa nielah kawan main, kawan gaduh, kawan mandi segala mak nenek dia org suka buat berdua jer.... smpikan kalu berjumpa nie ada je benda yg diaorg nak kongsi bersama... pastu ditinggalkan syira sorg2 terkial2 xde kwn...

panggilan eja oleh lisa ialah ASHU... (kira maksu lah nieh).... tp kalu tgk diaorg main sama2... buat aktiviti sama2.. dah mcm kwn2 kat skolah plak... kdg tue dah puas main ..gadoh.... bila xde dia mencari... kalu dah ada depan mata buat gadoh lak... pening kepala aku tgk... aku sayang eja nie sepenuh hati cm aku syg ahli kuarga aku yg lain.... kdg tue geram gak kalu dtg dia nya penyakit malas dan ngada2 tue....

kalu bwk eja dgn lisa jalan2...org ingat eja ne anak aku gak .. sbb bdn eja nie kecik keding je... dibandingkan dgn lisa yg debab dan gebu.. memang kalah.... nie gambar masa jejalan di langkawi.... org lain dah penat berjalan diaorg dua org sibuk berposing sakan... zaaassss... layan ek!!!....















sebenarnya byk gambo nak kongsi...tp tuelah ... penyakit malas dah dtg.... heheeheh.... bila belek2 balik gambar2 nie....terserlah kegedikan dan keseronokan diaorg berdua nie bersama... lisa kalu pegi mana2.... ada beli barang... mesti nak belikan satu tok ashu dia... mcm tu gak eja... masing2 saling mengingati.... bila tgk diaorg happy...aku pun happy.... oklah...bubaiii....

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6