Khamis sudah!!!

Salam,

Hari nie dah khamis, esok jumaat dah... lusa coti lak... haishhh... x sabo nak cuti dah nie... rasa nak rehat je dok umah xyah kije...tggu gaji masuk jew...bleh...hahahah... bapok malas aku nieh.... mcm2 keja nak wat.. mana keja umah.. mana keja kat opis.... tulah ... mak aku ckp..... org pompuan nie keja x penah abis.... start dari bukak je mata sampailah ke malam nak tido pun dok pk keja... kdg tue smpi termimpi nak buat satu2 keja tue..... aku lah selalunya cmtue...heheeheh


yelah..... tanggungjawab sbg isteri, ibu, anak, pekerja, manusia semua kena lunaskan ... tol x?... dulu2 masa kecik aku tgk mak aku buat keja umah, meniaga kecil2an, menguruskan keluarga, hantar aku adik-beradik gi skolah, memasak, mengemas ... segala mak nenek rutin harian tue dia boleh manage sorg2... abah aku kan keja jauh...so mak sgt berdikari / sgt surviver.... aku x terimagine yg benda ne yg aku akan buat bila aku dah besar + jadi mak org nie... heheheh...... ko berangan nak kawin dgn anak raja ke ain? kalu ye bleh lah ko goyang kaki.... terimalah hakikatnya yg ko adalah insan biasa..... tapi aku tetap bersyukur.... ALHAMDUILLAH....

bkn nak merungut... cuma nak panjatkan rasa bersyukur di atas nikmat yg tuhan beri... dikurniakan anak yg comel2..... keja tetap, pendapatan pun ada, semua cukup lengkap walaupun x mewah mana...tp mencukupi... syukur alhamdulillah..... kdg tue bila kita rasa kita nie susah.... tp disebaliknya ada org lain yg lagi susah dari kita tau!!!....... so... hari nie dengan rasa cergas dan penuh energy.... aku bangkit dari tido terus rasa nak buat sesuatu yg lebih baik dari semalam..... hehehhe...... moga2 tuhan berikan aku kekuatan menempuh segala dugaan yg mendatang.... aku panjatkan doa semoga tuhan bukakan pintu rezeki aku dan keluargaku seluas2nya.... jadikan aku seorang isteri, ibu dan anak yang terbaik utk keluargaku... AMIN...

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6