Rezki di petang hari...

tak sangka dah petang2 nie ada lak rezki tuhan nak bagi... Alhamdulillah... aku yg tgh sibuk2 dgn keja yg berlambak2 nie ... ada sorg kakak kat ofis ni baik hati bagi aku masak tempoyak ikan patin... wah...dtg dari jauh nie... temerloh x silap aku... bau dia pun dah mengancam... belum rasa gi... smlm saje usik2 kakak tue... kalu gi outstation tue jgn lupa buah tgn tok aku...dia ckp nak tapaukan aku masak tempoyak ikan patin.....ingatkan memain je... rupa2nya betul2 dia bawakkan tok aku... rasa terharu sgt sbb org ingat kat kita kan...hihihihi... syukur alhamdulillah...rezeki kan... so ptg nie balik umah xyahlah susah2 nak masak... panaskan je lauk nie..mkn dgn nasi panas.... mesti berdesub bunyi nyer... marbeles...wallah...

p/s: tq kak yani... lain kali leh belikan tok org lain...moga2 murah rezeki kak yani...

Popular posts from this blog

Kembali Bersiaran

Selamat tahun baru 2013

Hepy besday Kakak Lisa yang ke 6